De kracht van mensenEen maatwerk oplossing voor uw logistiek

Online portal

Om optimaal te kunnen werken is juiste informatie essentieel. Wilt u weten wanneer een chauffeur arriveert of door wie een zending in ontvangst is genomen? Al deze gegevens maken wij zoveel mogelijk inzichtelijk in onze online portal.
U logt in met gebruikersnaam en wachtwoord en u kunt vervolgens uw zendingen aanmelden, vrachtbrieven printen en facturen inzien. Ook vindt u hier indien van toepassing de ondertekende afleverbewijzen. Bovendien kunt u alle zendingsdata downloaden als input voor bijvoorbeeld managementrapportages.


Track & trace

In de online portal kunt u uw zendingen volgen van afhaling tot aflevering. De status van uw zendingen wordt continu bijgewerkt. Onze chauffeurs beschikken allemaal over een tablet en iedere wijziging in status wordt automatisch verwerkt in de online portal.
Er wordt onderscheid gemaakt tussen de volgende statusmeldingen: aangemaakt, opgehaald, aanwezig op depot, afgeleverd en gefactureerd. Indien gewenst kunt u ook de afhaal- en aflevergegevens inzien en weet u wie, wanneer heeft getekend voor afgifte of ontvangst.

Beveiligde omgeving

Wenst u voor het aanmelden en volgen van uw zendingen gebruik te maken van onze online portal? Dan ontvangt u van ons inloggegevens waarmee u kunt inloggen in uw eigen beveiligde omgeving. Al uw standaard gegevens en voorwaarden stellen wij van tevoren in, zodat u direct aan de slag kunt.
Ook is het mogelijk om een realtime koppeling te maken met uw ordersysteem. Dit maakt het doorzetten van zendingen minder foutgevoelig en het kan u tijd besparen. Afhankelijk van het aantal zendingen en de frequentie bieden wij u verschillende oplossingen.

Kennismaken?

Heeft u specifieke wensen ten aanzien van de informatievoorziening? Laat het ons weten, wij gaan graag in gesprek om hier invulling aan te geven.