De kracht van mensenEen maatwerk oplossing voor uw logistiek
Klanttevredenheidsonderzoek 2019
Onlangs hebben wij onze klanten gevraagd om onze dienstverlening te beoordelen. En wat blijkt we krijgen gemiddeld een 8,6! Een cijfer om trots op te zijn. Onze klanten beoordelen ons met name goed op punten als kwaliteit, service, flexibiliteit, communicatie en contact medewerkers (kantoor en chauffeurs).
Maar uiteindelijk is er maar één vraag die telt: Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zou aanbevelen bij anderen? Van onze klanten geeft 84% aan ons actief aan te bevelen. Hiermee scoren wij 24% boven het gemiddelde in de branche.
Naast alle complimenten zijn er vanzelfsprekend ook verbeterpunten. Dit pakken wij integraal en/of klant specifiek op. Zo is bijvoorbeeld veiligheid en preventie een actueel thema bij onze klanten. Dit gaan wij aankomend jaar dan ook extra aangeven. Want ook al scoren we een 8,6; er is altijd ruimte voor verbetering.
Archief
- Laadplein e-trucks in Eerbeek geopend (5 november 2024)
- Schotpoort in het nieuws: Onderweg naar Groen (17 september 2024)
- Schotpoort Connect in het nieuws: RVO praktijkverhalen (23 juli 2024)
- Schotpoort Connect ontwikkelt laadplein voor e-trucks (21 februari 2024)
- Schotpoort Connect zet Volvo FM Electric in voor NS (3 november 2023)
- Samenwerking NS bereikt nieuwe mijlpaal (11 augustus 2023)
- Wij zijn genomineerd voor de TVM Award Duurzaamheid! (17 juli 2023)
- 2.000.000 zendingen (30 maart 2023)
- Humicon kiest ook voor nachtdistributie voor Schotpoort Connect (5 januari 2023)
- Decemberzegel SBPost weer te koop (23 november 2022)